بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس تایید نخواهد شد| هشداربزرگ اولیایی به مدیران سرخابی

  • کد خبر: ۱۳۱۲۵۲
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس تایید نخواهد شد| هشداربزرگ اولیایی به مدیران سرخابی
کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال قاطعانه اعلام کرده روند کسب مجوز حرفه‌ای در باشگاه استقلال و پرسپولیس به نتیجه‌ای منجر نخواهد شد واین دو باشگاه بازهم از آسیا حذف خواهند شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال روند خصوصی سازی دراین باشگاه را عاری از ایراد نمی‌بیند. او می‌گوید: «مردم سهام خریدند تا سود کنند، اما بخشی هزینه بدهی‌ها شده است. البته قانون اجازه داده بخشی را هزینه بدهی‌ها کنند. بخشی هم رفته بانک و استقلال از آن وام گرفته و باید همه این‌ها با سود برگردد. سؤال من این است باشگاهی که سودده نیست چطور می‌تواند در بورس زنده بماند؟ آیا سهام باشگاهی که بدهکار است رشد می‌کند؟ آقایان اخیراً در کیش دیده شدند و آنجا نمایشی به پا شد، اما این مسیر غلط است و نیاز به کارشناسی دقیق‌تر دارد.»
با شرایط موجود آیا در روند کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خللی ایجاد خواهد شد؟ اولیایی به این سوال هم پاسخ می‌دهد: «می‌خواهم این حرف را بدون تعارف بزنم. استقلال و پرسپولیس نه تنها به کسب مجوز حرفه‌ای نزدیک نیستند بلکه از مجوز حرفه‌ای دور و دورتر شده‌اند. دوستانی که وعده قهرمانی در آسیا و ستاره سوم را  می‌دهند قدری اطلاعات خود را به روز کنند. شعار ندهیم. آیا واقعاً از قوانین اطلاعات دقیق داریم؟ من می‌خواهم یک هشدار بزرگ بدهم. به وزیر ورزش. به رئیس فدراسیون فوتبال. به مدیران دو باشگاه. به جامعه رسانه‌ای کشور. این راه که می‌رویم مسیر کسب مجوز حرفه‌ای نیست و خیلی بعید است که این بار هم مدارک دو باشگاه تأیید شود. باید نواقص برطرف شود. فقط همین.»

اولیایی درباره نواقص ورزشگاه دو باشگاه نیز توضیحاتی داد: «مدیر ورزشگاه آزادی که ورزشگاه اختصاصی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است مصاحبه می‌کند و علناً می‌گوید ورزشگاه آزادی فرسودگی‌هایی دارد که باید ترمیم شود. در عین حال مدیران دو باشگاه در روز‌ها و هفته‌های اخیر بار‌ها درباره بدهی‌های خود گفته‌اند. در همین حوزه استقلال چند روز است که فقط بحث بدهی‌ها مطرح می‌شود. از شما سؤال می‌کنم اگر چند وقت دیگر به ما گفتند ورزشگاه محل برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس را معرفی کن ما کجا را معرفی کنیم؟ ورزشگاهی که مشکل دارد و هنوز ایراداتش برطرف نشده است؟ یا باشگاهی که بدهکار است و خود مدیرانش به آن اعتراف کرده‌اند؟ ما چطور این مصاحبه‌ها را روتوش کنیم و اطلاعات دیگری را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهیم؟ من به شما عرض می‌کنم که باید تسویه حساب مالی و مالیاتی شود نه اینکه بدهی‌های این دو باشگاه در کمسیون‌ها دست به دست شود. این راهش نیست. من از آقای فتح‌الله‌زاده می‌خواهم به جای وعده قهرمانی آسیا ابتدا این مشکلات را برطرف کنند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->